Meni
Vaša Košarica

OPOZORILO:  Od 24.06.2020 do 19.07.2020 smo na kolektivnem dopustu, zaradi tega nismo doseglivi. V primeru nakupa bo blago mogoče prevzeti ali pa bo odposlano po tem datumu.

Vračilo izdelkov

Vračilo izdelkov:

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrnete

Zadošča, da nas najkasneje v 14 dneh obvestite (na e-mail naslov prodaja@pocenipc.com) o odstopu od pogodbe, blago pa nam lahko vrnete še v nadaljnjih 30 dneh.

 

Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, v originalni embalaži in količinsko nespremenjeno, v obratnem primeru kupnine ne vračamo!!!

Kupnino vam na vaš TRR nakažemo v roku 14 dni po vračilu izdelka. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe je neposreden strošek vračila blaga.

 

Vračilo poškodovanih pošiljk:

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali a ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

 

Garancija:

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja samo pri prodajalcu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z računom prodajalca.

 

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.

 

Reklamacije:

Reklamacija velja v 8 dneh od dneva nakupa, kasnejših reklamacij ne upoštevamo. Vsako reklamacijo bomo poskušali rešiti v korist uporabnika (kupca), razen če ne gre za poškodovano blago pri nepravilni uporabi.

 

Kupec lahko blago reklamira, če izdelek nima lastnosti, ki so bile navedene oz. mu jih je prodajalec obljubil. Reklamacija velja tudi v primeru, ko je prodajalec poslal napačen izdelek, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajoč od kupčevega naročila.

 

V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, zmanjšanje kupnine v sorazmerju z napako na artiklu ali vračilo kupnine.

 

Kupec lahko reklamirano blago vrne na stroške prodajalca, vendar se morata vnaprej za to dogovoriti preko e-naslova info@zor-tech.si, v obratnem primeru pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

 

Pomembno:

Ko vračate artikel prodajalcu, morate predložiti kopijo računa.

Naslov za vračilo blaga prodajalcu je KOM-IT, Savska 19, 4248 Lesce.

Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport. Pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo.

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Če uveljavljate garancijo, jo lahko uveljavljate samo pri prodajalcu